Analogue Productions' - Ultimate Analogue Test LP

Kód: 753088700118
Neohodnoceno
1 705 Kč 1 409 Kč bez DPH
Na skladě (2 ks)
Můžeme doručit do:
23.5.2024

Analogue Productions' - Ultimate Analogue Test LP, Analogue Productions, 2006.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Analogue Productions' Ultimate Analogue Test LP

Firma Analogue Productions se rozhodla vytvořit dokonalou testovací desku. Konzultovali s mnoha odborníky v této oblasti, včetně masteringových inženýrů, audio expertů, expertů na gramofony a audiofilních posluchačů, aby pořídili zkušební nahrávku, jaká ještě nebyla pořízena. Když jim Barry Wolifson ze Sterling Sound v New Yorku zavolal se stejnou myšlenkou vytvořit ultimátní testovací nahrávku – začali přemýšlet a zkoumat nápady, dokud nebyli oba naprosto spokojeni s tím, co by na nahrávce mělo být.

Většina testovacích záznamů v minulosti byla provedena na testování různých zařízení. Tento testovací záznam nezahrnuje hloupé výstřely z děla, psací stroje, hlasy na jednom kanálu a jiné zbytečnosti. Tento je stvořen přímo pro váš gramofon a přenosku. Je navržen tak, aby poskytoval základní testovací signály potřebné pro co nejjednodušší kalibraci gramofonu. Tato deska byla masterována a vytvořena na Neumann VMS 80 ve firmě Sterling Sound a vylisována ve firmě RTI na vysoce kvalitní, 180gramový panenský vinyl.

Strana 1

Všeobecná referenční úroveň

  • Tento 1 kHz referenční tón vám umožní vytvořit „základní úroveň“ pro všechna měření.
  • Track 1 - 1 kHz referenční tón 7 cm/s Mono, ve fázi (lateral)
  • Základní reference pro všechna měření, nastavení měření pro maximální pohodlí (ve studiu 0VU).
  • Upravte vyvážení kanálu pro výstup.
  • Používá se také ke kontrole úhlu; Signály L a R by měly být přesně ve fázi, která se zobrazuje na osciloskopu.

Úprava azimutu

  • Track 2 - 1 kHz referenční úroveň, pouze levý kanál
  • Změřte výstup pravého kanálu
  • Track 3 - 1 kHz referenční úroveň, pouze pravý kanál
  • Změřte výstup levého kanálu
  • Záleží na tom, abyste stylus umístili přesně kolmo do drážky.
  • Otočte přenosku kolem její radiální osy, dokud se měření z Track 2 a Track 3 nebudou rovnat nebo nebudou velmi blízko pro každý kanál.

Vysokofrekvenční nastavení

  • Track 4, 5 a 6 se používají ke kalibraci RIAA vysokofrekvenčního ekvalizéru phono předzesilovače. Toto se použije ke kalibraci masteringového phono předzesilovače nebo jakéhokoli jiného phono předzesilovače, který má tato nastavení.
  • Track 4 - 1 kHz tón při -20 pod referenční úrovní, lateral
  • Použití pro vysokofrekvenční test.
  • Track 5 - 10 kHz referenční tón při -20 dBu, lateral
  • Upravte vysokou frekvenci, dokud se výstupní úroveň nerovná úrovni Track 4.
  • Track 6 - 1 kHz až 20 kHz, při -20 dBu, mono (lateral)
  • Hodnota AC milivoltmetru by měla zůstat konstantní na všech frekvencích. Existuje několik faktorů, které mohou ovlivnit frekvenční odezvu, včetně kapacitance kabelu, osazení přenosky, sledovací síla nebo i opotřebované díly. Z tohoto důvodu může být obtížné dosáhnout dokonalé frekvenční reakce. Někdy dosažením menších kompromisů při 10 kHz nastavení, lze dosáhnout lepší celkové frekvenční odezvy.

Nízkofrekvenční nastavení

  • Track 7 a 8 se používají ke kalibraci RIAA nízkofrekvenčního ekvalizéru phono předzesilovače.
  • Track 7 - 1 kHz až 20 Hz, při 0 VU (lateral)
  • Pusťte Track 7 a změřte výstup s AC milivoltmetrem.
  • V ideálním případě bude výstup plochý na všech frekvencích. Při pohledu na osciloskop by amplituda měla zůstat konstantní i během klesání frekvence.
  • Track 8 - 100 Hz referenční tón při 0 vu (lateral)
  • Nastavte LF Eq na referenci (což je váš údaj z Track 1).

VTA nastavení

  • Track 9 - Toto je testovací signál IEC intermodulačního zkreslení (IMD); 60Hz & 4kHz 4:1 ratio.
  • Pomocí testeru IMD nastavte VTA zvednutím nebo spuštěním ramínka, abyste dosáhli minimálního zkreslení.

Standardní testovací signál Wow & Flutter; 3 150 Hz

  • Track 10 - Měřič Wow & Flutter poskytne dynamické změny rychlosti jako procentuální odchylku od nominální hodnoty.
  • Čtečka frekvence by měla ukazovat přesně 3 150 Hz pro nominální rychlost. Můžete zde také použít funkci Hz na vašem multimetru (je-li ve výbavě), abyste ověřili rychlost. Můžete také použít k vyhledání měření při 45 RPM. Správné čtení při 45 RPM by bylo 4253 Hz (45 / 33 1/3) x 3150.

Strana 2

Anti-skating test; 315 Hz amplitudová změna na + 12 dBu (lateral)

  • Track 1 - Signál by měl zůstat čistý v obou kanálech až po nejvyšší úroveň, a to slyšitelně i při pohledu na osciloskop. V případě zkreslení, zvyšujte anti-skating sílu nebo snižujte anti-skate, dokud nedojde ke zkreslení rovněž u obou kanálů. Informace o levém kanálu jsou vepsány na vnitřní stěně drážky, informace o pravém kanálu na vnější stěně drážky. Kvůli úhlu otočeného ramínka, neustále se měnící vektorová síla vychýlí ramínko směrem ke středu záznamu, což způsobí, že stylus ztratí kontakt s vnější (tj. pravý kanál) stěnou drážky. Anti skating síla se snaží vyrovnat tuto sílu použitím podobné síly. Rovněž se akceptuje, že vektor celkové síly se zvyšuje, když se rameno blíží blíže ke konci záznamu.

Track 2 Pink noise lateral a Track 3 Pink noise vertical

  • Používá se k „demagnetizaci“ přenosky
  • Přehrajte tyto tracky pět až desetkrát po každých 300 hodinách normálního přehrávání LP.

Track 4 - 1 kHz @ referenční úroveň, vertikální

  • Tento mimofázový signál by se měl blížit k nule, když se spočítá na mono.
  • Jakékoli stále přítomné signály jsou znaky zkreslení, nedostatek vyvážení kanálů nebo anomálie časování (fáze). Tento test může být druhým potvrzením anti-skate nastavení.

Track 5 - 1 kHz až 10 Hz sweep @ -20 pod referenční úrovní, vertikální

  • Rezonanční anomálie v ramínku / přenosce se ukáží jako vrcholy a poklesy amplitudy, když frekvence klesne.
  • Opět platí, že při poslechu v „Mono“ je snazší slyšet zkreslení.

Track 6 - Silent groove pro snížení praskání

  • Během přehrávání této nahrávky by se z gramofonu nemělo do reproduktorů přenášet nic. Znovu přehrajte nahrávku a jemně poklepejte na stojan nebo podstavec, na kterém máte gramofon. Do reproduktorů by se neměl přenášet téměř žádný hluk. Tato nahrávka vám pomůže experimentovat s metodami a produkty izolace gramofonu, abyste dokázali ze svého přehrávacího systému vytěžit maximum. Možná bude lepší použít uzavřená sluchátka pro nejlepší výsledky poslechu nebo stetoskop.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: