Reklamační a záruční řád

Náš zákazník - náš pán!
Naším prvořadým cílem je spokojenost zákazníků "Melodyshopu", a proto jim nabízíme jen to nejlepší zboží za skvělé ceny. Všechno zboží podléhá před zasláním zákazníkovi výstupní kontrole u školených odborníků. Pokud se však přesto objeví skrytá závada nebo nedostatek, vynaložíme veškeré úsilí, abychom napravili věci na pravou míru.


Typy problémů, které mohly nastat a následné řešení:

  • Analýza problému na dálku (samozřejmě bezplatná):

V případě, že nevíte identifikovat závadu nebo určit problém, neváhejte a zavolejte nám na zákaznickou linku +421 918 505 507 . Náš personál Vám odborně poradí a v případě, že se Vám nepodaří odstranit problém na dálku, dohodnete se na dalším postupu.

  • Závada vrámci záruky:

Pro reklamaci vrámci záruky je třeba vyplnit reklamační formulář. Reklamační formulář najdete zde. Vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30-ti kalendářních dnů ode dne, kdy jsme reklamované zboží u nás přijali, pokud nebylo písemně dohodnuto jinak. Reklamované zboží se po přijetí přesune do Autorizovaného servisu kde proběhne nejdříve diagnostika a až poté oprava nebo výměna reklamovaného zboží. (samozřejmě v závislosti na závadě. Průběh reklamace můžete kdykoliv zkontrolovat přes naše reklamační oddělení na tel. čísle: +421 918 583 807

  • Poškození zásilky v průběhu přepravy:

Pri prevzatí zásielky od dopravcu si, prosím, pozorne skontrolujte, či nie je prepravný obal poškodený. Pokud zjistíte poškození, je třeba udělat záznam za přítomnosti dopravce. Pokud nejevil obal žádné známky poškození a závada se objeví až po rozbalení, kontaktujte nás nejpozději do 24 hodin od rozbalení na eshop@melodyshop.cz. Váš problém co nejdříve zpracujeme a uděláme vše, co bude v našich silách pro Vaši spokojenost.

  • Přišla Vám nekompletní zásilka nebo jiné zboží?:

V případě, že Vám bylo zasláno jiné zboží nebo zásilka neobsahovala všechno zboží, které jste si objednali, nás kontaktuje co nejdříve, nejpozději však do 24 hodin od doručení zásilky, na eshop@melodyshop.cz nebo +421 918 505 507.


Přílohy ke stažení: 

Reklamační formulář

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.